NALIČJE RELIGIJA

Spektar - Društvo

Vrag je jednom rekao samom sebi: "Postoji dovoljno religija u svijetu da svakoga potaknu da mrze jedni druge - ali ih nema dovoljno da svakoga potaknu da vole jedni druge".
/Peti centar-religije/.

Svatko zna za posljedice iskvarenog centra grla, u kojoj je religija bila korištena za ugnjetavanje, osvajanje, podjelu, kolonizaciju, ušutka-vanje, cenzuru, torturu, uništavanje, ubijanje, indoktrinaciju, ispiranje mozga, profit, i kontrolu masa. Religiozni fanatici postoje u svim društvima i ni jedna religija nije izuzeta od nekog oblika zloupotrebe. . . Kao što vidimo, ratovi su bili vođeni i kriminal počinjen da se zadovolji iskvarena ljubav u svakoj čakri; za novcem, za seksom, za hranom i moći, za strašću i za religioznom pravednošću. Ovo samo odražava rat koji je neprekidno bio vođen unutar nas samih, između naših demonskih sklonosti i božanske prirode. “Mi smo pronašli neprijatelja. . . i to smo mi sami!” rekao je Pogo Possumu. /Sarveshwarananda Giri - učitelj kriya yoge/

Vrag može citirati Bibliju za svoju vlastitu svrhu. /William Shakespeare 1564-1616/

Ako bi svako kriminalno i nečovječno djelo ikada počinjeno sljedili do njegovog korijenskog uzroka, to korijenje bi bilo duboko ukopano u religiji. (1981) - - -- Sherry Matulis 1931-? "Paradise Lost, Paradise Found"

Sve religije su bile neuspješne, jer nisu bile sposobne da stvore kulturu koja podržava velika učenja - ne samo da to nisu podržavale već su bile protiv. Osho

Povijest velikih svjetskih religija jeste izvještaj o borbama i ratovima, kao što je to povijest i današnjih lažnih religija - socijalizma, državnosti i nacionalizma. - - - Ludwig von Mises - HUMAN ACTION, 1966

Biti patriot, znači mrziti sve nacije osim svoje; biti religiozan, mrziti sve sekte osim svoje vlastite; biti moralan, mrziti sve izmišljotine osim svojih vlastitih. - - Lionel Strachey 1864-1927

Svaka apsolutna moć kvari onoga tko je posjeduje. Dokaz za to je cijela povijest. Ako je to duhovna moć koja vlada savješću ljudi, onda je opasnost još veća, jer posjedovanje takve moći ispoljava posebno lažnu opčinjenost, to naročito vodi do samoobmane, jer pohlepa za vladanjem, kada postane strast, u ovom slučaju se vrlo lako opravdava pod izgovorom gorljive želje za spasenjem drugih. /J.H. von Dullinger - profesor ekskomuniciran iz Rimo-katoličke crkve 1871./

Prvo moramo jasno kazati da na religiju gledamo kao osobnu stvar. Svatko bi trebao biti slobodan da vjeruje u što god želi i drži se uvjerenja kojega želi. Mi u potpunosti osuđujemo bilo kakav napad na individualnu religioznu slobodu. Isto tako se suprostavljamo bilo kome da nam govori kako da živimo svoje vlastite živote, uključujući i religiozne vođe. Ovaj će članak, nadamo se pokazati kako organizirane religije zajednički djeluju sa Državom i nalogodavcima da ugnjeta-vaju svakoga bez obzira kakva su njihova religiozna uvjerenja. U 26 Irskih okruga mi naravno govorimo o Katoličkoj crkvi. Noel Browne, Ministar za Zdravlje iz koalicijske vlade je 1951 predstavio svoju "Majka i Dijete Shemu". Ovo je bio prijedlog za besplatnu ginekološku brigu za trudne žene i sveobuhvatni zdravstveni program za djecu do 16 godina. Nakon ovoga Katolički biskupi su poslali pismo vladi. "Moći koje je uzela Država u predloženom Majka i Dijete zdravstvenim uslugama jeste u direktnoj suprostavljenosti pravima porodice i pojedinca izlažu velikim zloupotrebama. Njihov karakter je takav da nema garancije da će oni biti korišteni umjereno, da bi to moglo opravdavati njihovo uvođenje. Ako se prihvate to će sačinjavati već-gotovi instrument za totalitarnu agresiju" (!) Takva je bila moć biskupa (pomognutih od konzervativaca i sa jakom podrškom mnogih bogatih doktora koji su se bojali za svoju praksu) da je ova besmislica bila dovoljna da Laburiste i Clann na Poblachta navede da se pridruže Fine Gael-u za "Ne" lobi. Noel Browne je bio prisiljen na ostavku. Crkva kao Kapitalisti

Crkva se boji "totalitarne agresije" (to jest, komunizma) ovo nije nikakvo iznenađenje kada razmotrimo njenu materijalnu imovinu u društvu. Nedavno (1987) crkvena ukupna imovina samo u Dublinu je dosegla sto miliona funti, sa procjenjenim iznosom prihoda od 7,5 miliona godišnje. Po Irish Independentu (novina od 31/01/83) ona je posjedovala 234 crkve, 713 škola, 473 kuće i 100 komunalnih centara u Dublinu. U 1979 usred zastrašujućeg siromaštva oni su potrošili 2,5 miliona funti za posjet pape. Nije potrebno kazati da obični članovi ove kompanije (npr. velika većina Iraca) nemaju dionice u tome, a pravo glasa je u rukama neizabranih nadzornih odbora: Biskupa. Kao direktna posljedica svoga bogatstva crkva ima ogromnu kontrolu u Državnim institucijama. Ona kontroliše 3,300 od 3,500 škola u zemlji usprkos činjenici da su sve plate za personal i 90% troškova izgradnje plaćeni od strane Države. Oni isto tako kontrolišu 67% srednjih škola i vlasnici su Maynooth Koleđa. Oni su u većini u nadzornim odborima domova za djecu bez roditelja, "reform škola" i većini bolnica. . . Katolička crkva je uvijek znala sa koje strane je namazan maslom njen kruh. Uvijek je radila ruku pod ruku sa Britanskim imperijalizmom (istovremeno se malo bavila nacionalizmom da bi održavala svoj kredibilitet među masama), a nakon 1921 je radila na tome da malo progura slabu Irsku vladajuću klasu. Ona se usprotivila prvim koracima radikalne demokracije i slobodarskog republikanizma grupe United Irishmen pri kraju 18 stoljeća. 1795 godine Engleske vlasti su počele priznavati njihovu korisnu ulogu i pomogli su u izgradnji Maynooth sjemeništa da ga zamjene sa onim u Parizu kojeg su srušili "Bezbožni Francuski revolucionari". Kamen temeljac je položio Lord Lieutenant 1795 je bio kamen na kojem je svećenička elita izgradila svoju moć u sljedećih 200 godina. 1799 biskupi su se sastali u Maynoothu da izglasaju svoju podršku za Act of Union. 1845 godine Robert Peel (Engleski ministar) se založio da se za Maynooth osigura godišnja potpora i dao im veliku svotu novca za proširenje. Za vrijeme gladi Biskupi skoro da nisu komentirali masovnu glad koja je zahvatila zemlju dok je izvoz žita za Englesku nastavljao da raste. . . 1937 je donešen De Valera Ustav za kojeg su biskupi bili konzultirani u svakom njegovom retku. Između njegovih članaka je bio i sljedeći: "Država priznaje specijalnu poziciju Svete Katoličke i Apostolske Rimske Crkve kao čuvara vjere proklamirane od većine građana". (poništeno tek 1972). . .

Mi se zalažemo za potpuno odvajanje Crkve od Države. . . borimo se protiv klerikalne kontrole bolnica, škola, društvenih centara i klubova mladih. Borimo se protiv zakona kojima se sputavaju osobni životi ljudi. Na duge staze nudimo alternativu novog slobodnog, samoupravljanog svijeta u kojem ljudi kontrolišu svoje vlastite živote, u kojem će mističke i autoritarne ideje mnogih religija možda privući slabu podršku. /Des McCarron/

Crkva je branitelj bogatih, to je struktura moći koja ne samo da prihvaća bogatstvo, već ga i opravdava, i sama ga posjeduje. /Alfredo M. Bonanno/

Moć teži pokvarenosti, a apsolutna moć u potpunosti kvari. /Acton, First Baron 1834-1902. U pismu biskupu Mandell Creightonu/,

Irski porezni obveznici subvencioniraju svećenićke silovatelje - SVEĆENICI, časne sestre i Kršćanska Braća su tukli, zlostavljali i silovali tisuće male djece koja su bila poslata pod njihovu "skrb". Desetljeća strašnih zloupotreba je bilo provođeno u njihovim institucijama. Do sada je preko 1000 podataka sakupljenih unutar Katoličke Crkve u vezi incidenata seksualnog zlostavljanja bilo dostavljeno u toku Birmingham istrage. Masivna kriminalna zavjera je štitila takve zlostavljače djece. Ni jedan svećenik, časna sestra ili Kršćanski Brat nije prijavio svog bližnjeg iz sve-ćenstva, sve pritužbe su došle od onih koji su bili njihove žrtve. Ured obrazovanja nikada nije intervenirao. Pri kraju posljednje vlade Ministar Obrazovanja Michael Woods je potpisao dogovor sa 18 religioznih redova da će država preuzeti obavezu za sva plaćanje odšteta do 128 miliona eura. Troškovi države su već dosegli preko 400 milijuna eura. (prenešeno iz Sunday Business Post, 9/5/02). Ustvari samo će 40 miliona biti isplaćeno u gotovini. Drugih 40 miliona vrijednosti u imovini će biti prenešeno državi, ili drugim tijelima, u posljednje tri godine se to računa kao dio crkvenog računa. Ostatak će biti plaćen kroz daljnje transfere imovine, koje crkva više ne treba zbog opadanja interesa za "svećenićka zvanja". Od gotovine, 12,7 miliona će se prebaciti u specijalni fond kojeg će kontrolirati sami religiozni redovi. Žrtve seksualne zloupotrebe neće imati zakonsko pravo na taj novac. I da sve to začinimo, taj sporazum dopušta bilo kojem Ministru Obrazovanja u budućnosti da produži zaštitu tog dogovora nekoj drugoj instituciji jednostavno potpisiva-njem ministarske naredbe. Da se stavi soli u ranu, Sestra Elizabeth Maxell, generalni-sekretar Konferencije o Religiji u Irskoj nam je rekla da su porezni obaveznici: "dobili vrlo dobru vrijednost mi smo bili više nego darežljivi". Ovo je ista časna sestra koja je izjavila da od 1997 godine CORI njihova vlastita telefonska linija za pomoć je zaprimila više od 5000 poziva u vezi seksualnog zlostavljanja od strane klera ili religioznog personala. Sigurno je to su samo neke žrtve koje su se usudile telefonirati na tu liniju pomoći koju vodi sama organizacija kojoj pripadaju njihovi seksualni izrabljivači. Nitko ne može pobijati da i država u tome ima odgovornosti, ona je slala djecu u te okrutne institucije u kojima su bila seksualno zlostavljana. Međutim, Fianna Fail i PD su djelotvorno uistinu kazale crkvi da su njihova kriminalna djela seksualne zloupotrebe i prikrivanje istoga nije tako stvarno ozbiljna stvar, i da će oni morati platiti samo mali dio za odštete koje će biti isplaćene onima čije je djetinjstvo bilo uništeno. Radnik koji PLAĆA će opet biti pogođen, ovaj put da plati za monstrouzna kriminalna djela jedne veoma bogate organizacije. . . /iz -Workers Solidarity, broj 6/2002/.

Bilo koji pokušaj da se odgovornost roditeljstva prebaci na državu ili crkvu će se pokazati uništavajućom za dobrobit i napredak civilizacije.

Pokvarnost najviših je najobjesnija. Antička izreka koja se primjenjivala čas na vlast kada je postajala diktatorska, čas na religiju kada se izopačuje u netrepljivost i fanatizam, a najviše na one ljude koji svojom prošlošću i dužnostima ulivaju poštovanje, kada postanu rđavi, pokvareni. Religija od običnih ljudi je smatrana kao istina, od mudrih kao laž, a vladari je smatraju korisnom. /Lucius A. Seneca/

Oni koji govore da politika nema ništa sa religijom, ne znaju što to znači religija. - - /Mahatma Gandhi/

Militarizam i klerikalizam potiskuju slobodu preko načela autoriteta, potiskuju samoodređenje preko stege, potiskuju osjećaj za druge preko ratne slave, potiskuju osjećaj pravde preko poduke vojnika. . . Ljudi koji sada ujedinjuju proturječnosti kršćanstva i rata. . . razvili su se tokom tisućljeća u pogrešnom smjeru upravo zbog nametnutih predodžaba. . . Ali mozgovi djece mogu se sačuvati od takvih duhovnih izopačenosti, od praznovjerja da su domoljublje i nacionalizam, koji nanose štetu pravu drugih naroda, povezani s pojmom Boga! /Ellen Key DAS JAHRHUNDERT DES KINDES, 1902/

Mussolini je započevši kao ateist na kraju prihvatio religiju, kao instrument moći, vladanja, kao element koji je potreban za ostvarenje autoriteta. /Alfredo M. Bonanno/

Ljudi lišeni imovine i ekonomske sigurnosti globalizacijom - teže ka politiziranim religioznim identitetima i uskogrudnom nacionalizmu za sigurnošću. Političari lišeni donošenja ekonomskih odluka kao nacionalnog ekonomskog suvereniteta, što je potkopano globalizacijom organiziraju svoje prikupljanje glasova po liniji religioznih i kulturnih raznolikosti na temelju straha i mržnje. /Vandana Shiva - iz članka “Globalization and Talibanization”, 2001/

Svaka crkva je bila lojalni saveznik države u podjarmljivanju čovječanstva.  /Mikhail Bakunin 1814-1876 - GOD AND STATE (BOG I DRŽAVA)

Da se stvori Katolička Država treba se oblikovati mlade, buduće građane sutra-šnjice. . . Katolizacija je podijelila Južni Vijetnam u naciju koja je vodila krvavi religiozni rat između rimokatolika i budista. . . tako je i Katolička Crkva stavila svoju duhovnu i crkvenu mašineriju na raspolaganje toj dvojici diktatora. Oba dvojica i Diem i Pavelić su istovremeno stvarali tri glavne stvari: 1. eliminaciju političkih neprijatelja, to jest komunista; 2. opravdavali su uništavanje neprijatelja crkve, to jest Pravoslavne Crkve u slučaju Pavelića i Buddhizma u slučaju Diem-a; 3. uspostavljanje Katoličke religiozne i političke tiranije u svakoj zemlji. Usprkos različitim okolnostima i zemljopisnoj i kulturnoj pozadini, uzorak dva režima je bio potpuno isti; bilo što ili tko - što se nije prilagođavalo ili podvrgavalo katolicizmu je trebalo biti bezobzirno uništeno hapšenjem, kažnjavanjem, koncentracijskim logorima i smaknućima. Posljedica svega ovoga je da predavajući interese svoje zemlje u pozadini promicanja interesa svojih religija, oba diktatora su napokon doveli svoje zemlje do ponora. /Avro Manhattan 1914-1990 - VIETNAM WHY DID WE GO?, 1984./

Kršćanstvo se usudilo umanjiti svoje ideale pred izazovom ljudske pohlepe, ratnog ludila, i pohlepe za moći;. . . /THE URANTIA BOOK, 1955 strana 2083/

Nepravedno je na silu nametati svoju vladu drugom, isto kao što je nepravedno na silu drugom nametati svoju religiju. /Charles T. Sprading/

Okoristiti se ubijanjem drugih i sebe zavaravati i vjerovati da smo veoma religiozni i nenasilni jeste potpuno samozavaravanje. /Mahatma Gandhi/

Nema opravdanja za uključenost crkve u trgovinu i politiku; takvi nesveti savezi jesu sramotna izdaja Učitelja. /THE URANTIA BOOK - strana 2085/

Rat će biti ukinut kada budu ukinute vlada i religija. /Howard Katz, 1979/

Španjolska katolička crkva, smatra sciolog Antoni Estrade, plaća cijenu ne samo zbog svojih tijesnih veza s fašističkom diktaturom generala Franca . . .

Postoji kršćanska ljubav, ali postoji i kršćanska zavist. Prvi su htjeli da “spase” svijet, drugi se nikada neće zadovoljiti dok ga ne unište. To su dva lica iste medalje. /D.H. Lawrence 1855-1930 – APOKALIPSA/

Pozvana da bude moralni čuvar zajednice, Crkva je ponekad podupirala ono što je nemoralno i suprotno etici. Pozvana da se bori protiv društvenih zala, ostala je šutjeti iza šarenih stakala svojih prozora. . . - Ako je Crkva uistinu vjerna svom poslanju, ona mora zahtijevati da prestane utrka u naoružanju. . . - Crkvu se mora podsjetiti da ona nije ni gospodar ni sluga države, nego njezina savjest. . . Ta čudna podvojenost, taj ponor između onoga što bi trebalo i onoga što jest, tragična je tema čovjekovog hodočašća na zemlji. . . /Martin L. King, mlađi 1929-1968/

Kršćanstvo, to je u suštini doktrina pasivne poslušnosti; to u sebi uključuje pokornost svim uspostavljenim autoritetima, kojima se u stvari ne bi trebali aktivno pokoravati kada oni zapovjedaju ono što religija zabranjuje. /John S. Mill - ON LIBERTY/.

Svaki je duh porobljen koji služi zle stvari. /Nepoznat?/

Duhovnost koja poučava popuštanje okrutnosti od strane vlasti . . . I potpunom prepuštanju organiziranoj nepravdi, jeste duhovnost koja je izgubila interes za sveto i bavi se samo lažnim pojmom "reda". /Thomas Merton 1915-1968 CONJECTURES OF A GUILTY BYSTANDER/

. . . to je greška vjerovati da: Crkva treba biti odvojena od Države i Država od Crkve. Papa - Pio IX - / - Ciuis regio illius religi.

Čija je vlast njegova je i religija.

. . . jedan je vaš učitelj, a vi ste svi braća. Osim toga, nikoga na zemlji ne zovite ocem, jer jedan je vaš Otac, onaj koji je na nebesima. /Matej 23:8-11, Biblija/

Organizirana religija je najstarija, najveća i najmoćnija politička grupa. Crkva i Država je čudovište s dvije glave. Ono ljude drži ispunjeno sa praznovjernom izmišljotinom poštivanja autoriteta. /Ben Tucker, 1881 - Liberty Magazine/

Vjera koja se oslanja na vlast nije vjera. Oslanjanje na vlast pokazuje propadanje religije, povlačenje duše. Položaj koji su ljudi dali Isusu, tokom mnogih stoljeća povijesti je položaj vlasti. To njih karakterizira. To ne može izmjeniti vječne činjenice. Duša je velika i jednostavna. Ona nije ulizica, ona nije sljedbenik; ona nikada ne žali samu sebe. Ona vjeruje u sebe. /Ralph Emerson 1803-1882 NATURE AND OTHER WRITINGS V/

23. kolovoza 2009.

HNB tečajna lista

03.01.2020
Srednji
JPY JPY
100
6,109155
CHF CHF
1
6,854022
GBP GBP
1
8,781009
USD USD
1
6,646529
EUR EUR
1
7,442783
$ Odabir valute
= Odabir valute